INFORMACJE:
TRENER:
dr Ben Sassi
Trener, Ekspert ds. komunikacji i sprzedaży. Adiunkt w Katedrze Teorii, Filozofii i Historii Prawa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu określania celów zespołowych, komunikacji: komunikacja interpersonalna, w zespole, z Klientem. Od ponad 10 lat pracuje w branży komunikacji i public relations. Opracował i wdrożył cykl szkoleń dla Sprzedawców i Opiekunów Klienta, wspierający efektywność działania w sytuacji zmian organizacyjnych, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań handlowych. Projektował i prowadził szkolenia, których celem była poprawa jakości procesu komunikacji z Klientem oraz wewnątrz przedsiębiorstwa. By jak najlepiej wspierać Klientów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, tworzy własne narzędzia i techniki, a także korzysta z wielu psychologicznych nurtów i podejść, m.in. porozumienia bez przemocy, neurolingwistycznego programowania, modeli opracowanych przez Friedemanna Schulza von Thuna oraz teorii osobowości Carla Gustava Junga.
- sprzedaż jako proces
- zakres odpowiedzialności Menadżera Sprzedaży
- cele przedsiębiorstwa a cele Zespołu Sprzedażowego, zasady zarządzania przez cele
- rekrutacja i wdrażanie nowych członków Zespołu Sprzedażowego
- mocne i słabe strony Zespołu Sprzedażowego
- zarządzanie różnymi osobowościami
- motywacja zewnętrzna i wewnętrzna, techniki motywacji, systemy motywacyjne
- wyznaczanie ścieżki rozwoju członkom Zespołu Sprzedażowego
- pozytywne napięcie
- współzawodnictwo a rywalizacja w Zespole Sprzedażowym
- reguły prowadzenia zebrań Zespołu Sprzedażowego
- kontrola, ocena rezultatów
- rola informacji zwrotnej i zasady jej przekazywania
- rozwiązywanie konfliktów