INFORMACJE:
TRENER:
dr Ben Sassi
Trener, Ekspert ds. komunikacji i sprzedaży. Adiunkt w Katedrze Teorii, Filozofii i Historii Prawa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu określania celów zespołowych, komunikacji: komunikacja interpersonalna, w zespole, z Klientem. Od ponad 10 lat pracuje w branży komunikacji i public relations. Opracował i wdrożył cykl szkoleń dla Sprzedawców i Opiekunów Klienta, wspierający efektywność działania w sytuacji zmian organizacyjnych, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań handlowych. Projektował i prowadził szkolenia, których celem była poprawa jakości procesu komunikacji z Klientem oraz wewnątrz przedsiębiorstwa. By jak najlepiej wspierać Klientów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, tworzy własne narzędzia i techniki, a także korzysta z wielu psychologicznych nurtów i podejść, m.in. porozumienia bez przemocy, neurolingwistycznego programowania, modeli opracowanych przez Friedemanna Schulza von Thuna oraz teorii osobowości Carla Gustava Junga.
- koncepcja zarządzania relacjami z Klientami i korzyści wynikające z jej wdrożenia
- pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa
- pozyskiwanie Klientów
- elementy doświadczenia Klientów, czynniki mające znaczenie dla lojalności Klientów
- postawa prosprzedażowa i jej znaczenie w relacjach z Klientami
- typologia Klientów, modele zachowań konsumenckich
- badanie potrzeb Klientów
- reguły telefonicznych i mailowych kontaktów z Klientami
- zasady bezpośrednich kontaktów z Klientami
- indywidualizowanie oferty i sposób kontaktu z Klientem
- poznawanie własnego stylu komunikacji i rozpoznawanie stylu rozmówców, narracja i autentyczność
- stosowanie języka korzyści w relacjach z Klientami
- mowa ciała, budowanie atmosfery zaufania
- dobieranie argumentów – implikowany skutek
- techniki perswazji i wywierania wpływu na Klientów
- radzenie sobie z obiekcjami Klientów, przełamywanie niechęci Klientów
- wykorzystanie relacji z Klientem dla zwiększenia sprzedaży produktów i usług
- reklamacja i odpowiedź na reklamację