Zarządzanie relacjami z Klientami

INFORMACJE:

Cena: wycena indywidualna
Czas: 16 h (2 dni)
Termin: brak dostępnych terminów

TRENER:

dr Ben Sassi

Trener, Ekspert ds. komunikacji i sprzedaży. Adiunkt w Katedrze Teorii, Filozofii i Historii Prawa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu określania celów zespołowych, komunikacji: komunikacja interpersonalna, w zespole, z Klientem. Od ponad 10 lat pracuje w branży komunikacji i public relations. Opracował i wdrożył cykl szkoleń dla Sprzedawców i Opiekunów Klienta, wspierający efektywność działania w sytuacji zmian organizacyjnych, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań handlowych. Projektował i prowadził szkolenia, których celem była poprawa jakości procesu komunikacji z Klientem oraz wewnątrz przedsiębiorstwa. By jak najlepiej wspierać Klientów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, tworzy własne narzędzia i techniki, a także korzysta z wielu psychologicznych nurtów i podejść, m.in. porozumienia bez przemocy, neurolingwistycznego programowania, modeli opracowanych przez Friedemanna Schulza von Thuna oraz teorii osobowości Carla Gustava Junga.



  • koncepcja zarządzania relacjami z Klientami i korzyści wynikające z jej wdrożenia
  • pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa
  • pozyskiwanie Klientów
  • elementy doświadczenia Klientów, czynniki mające znaczenie dla lojalności Klientów
  • postawa prosprzedażowa i jej znaczenie w relacjach z Klientami
  • typologia Klientów, modele zachowań konsumenckich
  • badanie potrzeb Klientów
  • reguły telefonicznych i mailowych kontaktów z Klientami
  • zasady bezpośrednich kontaktów z Klientami
  • indywidualizowanie oferty i sposób kontaktu z Klientem
  • poznawanie własnego stylu komunikacji i rozpoznawanie stylu rozmówców, narracja i autentyczność
  • stosowanie języka korzyści w relacjach z Klientami
  • mowa ciała, budowanie atmosfery zaufania
  • dobieranie argumentów – implikowany skutek
  • techniki perswazji i wywierania wpływu na Klientów
  • radzenie sobie z obiekcjami Klientów, przełamywanie niechęci Klientów
  • wykorzystanie relacji z Klientem dla zwiększenia sprzedaży produktów i usług
  • reklamacja i odpowiedź na reklamację

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń +48 796 861 561 lub wypełnij formularz – oddzwonimy.