Zarządzanie jakością

INFORMACJE:

Cena: wycena indywidualna
Czas: 16 h (2 dni)
Termin: brak dostępnych terminów

TRENER:

dr Beata Walczyna-Szydełko

Prezes Zarządu BPWS sp. z o.o.; Prezes Zarządu Fundacji Instytut Bezpieczeństwa Informacji, twórca Centrum Wsparcia Przedsiębiorczości, świadczącego usługi szkoleniowe i doradcze na rzecz przedsiębiorców, odpowiedzialna za wdrożenie standardów przetwarzania danych osobowych, VCC, ISO; Inspektor Ochrony Danych; Menedżer Obsługi – Koordynator w PZU S.A. i PZU na Życie S.A., wcześniej związana z Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.; były członek Komisji Rekrutacyjnej międzynarodowej wymiany stypendialnej „Mosty do Azji” na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; prowadzący zajęcia akademickie w ramach studiów podyplomowych Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji i Ochrona Danych Osobowych w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Doktor nauk prawnych w Instytucie Nauk Prawno-Administracyjnych Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego; były członek Grupy Roboczej ds. IoT przy Ministrze Cyfryzacji, auditor wewnętrzny systemu zarządzania jakością ISO 9001:2015, auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2017, trener uprawiony do prowadzenia szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych w standardzie VCC, certyfikowany tester oprogramowania ISTQB®. Posiada zdolności analityczne, doświadczenie w sporządzaniu informacji prawnych, raportów, analiz, sprawozdań i procedur, zarządzaniu usługami informatycznymi zgodnie z praktykami ITIL®, zarządzaniu zespołem projektowym, przygotowywaniu prezentacji, prowadzeniu spotkań projektowych, zgodnie z metodologią Agile PM®. Wie, jak współpracować z Partnerami, Kontrahentami, odpowiadać na potrzeby Klientów i usprawniać wewnętrzne procesy.



  • zasady tworzenia systemów zarządzania jakością Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO)
  • zasady kompleksowego zarządzania przez jakość (TQM)
  • pojęcia związane z zarządzaniem jakością
  • oczekiwania społeczne i wymogi rynkowe w zakresie podnoszenia jakości w przedsiębiorstwie
  • podstawowe efekty ekonomiczne, organizacyjne i społeczne wdrażania zarządzania jakością w organizacji
  • audyt wewnętrzny w przedsiębiorstwie
  • ustalanie priorytetów
  • dobieranie ludzi do realizacji wdrożenia systemu zarządzania jakością
  • planowanie i wdrażanie monitoringu zarządzania jakością w organizacji
  • ewaluacja dokonanych wdrożeń i wyciąganie wniosków na przyszłość
  • metody techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
  • pozycja eksperta z zakresu zarządzania jakością w organizacji
  • wiarygodność w zarządzaniu jakością, współpraca przy wdrażaniu nowych rozwiązań w organizacji
  • promowanie polityki jakości w przedsiębiorstwie

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń +48 796 861 561 lub wypełnij formularz – oddzwonimy.