INFORMACJE:
TRENER:
Martyna Cichowicz
Trener sprzedaży i biznesu, coach kariery. Jest handlowcem z kilkunastoletnim doświadczeniem głównie w branżach: medycznej, farmaceutycznej, odnawialnych źródeł energii, finansowej i edukacyjnej. Przez lata pracowała nad relacjami z Klientami. Od ponad 5 lat uczy tego innych, prowadząc szkolenia dla handlowców, menadżerów i otwarte szkolenia rozwojowe. Pracuje zarówno z przedsiębiorstwami, jak i osobami indywidualnymi, szkoli liderów oraz handlowców, głównie działów Call Center, Retail oraz Door To Door. Opracowała programy szkoleniowe: Intensywny Trening Sprzedaży, Zaawansowane Techniki Sprzedaży, Sprzedaż Telefoniczna, Zaciekaw, zaintryguj Klienta przez telefon, Zarządzanie stresem, Zarządzanie sobą w czasie, Efektywność osobista, Mindfulness w pracy i biznesie, Zarządzanie coachingowe, Motywacja i automotywacja w pracy handlowca, Efektywna komunikacja Obsługa pacjenta, Praca ze stresem w branży medycznej, Rozmowy z trudnymi pacjentami i ich rodzinami. W trakcie warsztatów stosuje metodę Action Learning oraz wykorzystuje Extended DISC® - międzynarodowe narzędzie diagnostyczne, które bada style ludzkich zachowań, pomaga ulepszyć relacje i komunikację oraz odkryć mocne strony i talenty.
- przebieg reakcji na czynnik stresotwórczy
- identyfikowanie czynników ryzyka związanych z treścią oraz z kontekstem pracy
- zasady kształtowania miejsca pracy zapewniające minimalizację ryzyka nadmiernego stresu
- znaczenie zdrowego odżywiania, snu i aktywności fizycznej dla radzenia sobie ze stresem
- aktywne i pasywne metody radzenia sobie ze stresem w trakcie wykonywania pracy i w czasie wolnym
- ocena zagrożeń związanych ze stresem w miejscu pracy
- symptomy odczuwanego stresu
- pomoc w sytuacjach trudnych
- techniki relaksacji redukujące nadmierne napięcie nerwowe i fizyczne
- otwartość na zmianę niezdrowych nawyków i przekonań