Dlaczego warto mieć firmowy profil w mediach społecznościowych? Podpowiadamy!

kreowanie-wizerunku-firmy

 

Dziś prawie każdy udziela się w mediach społecznościowych – lajkuje, komentuje i dodaje zdjęcia. Ty też? A masz już profil swojego przedsiębiorstwa na Facebooku, LinkedInie bądź Instagramie? Zastanawiasz się, jakie korzyści przyniesie to Twojej firmie? Koniecznie przeczytaj nasz artykuł, w którym zdradzamy sekrety skutecznego prowadzenia działań marketingowych w Internecie. Sprawdź i dowiedz się, dlaczego warto mieć firmowy profil w mediach społecznościowych – zapraszamy do lektury.

 

 

 

 

 

Poznaj najważniejsze korzyści prowadzenia profilu firmowego

Social media dawno przestały być tylko rozrywką. To tam szukamy informacji, gdy chcemy kupić nowy smartfon, zmienić operatora czy samochód. Wykorzystaj to!

Aktywne prowadzenie firmowego profilu może przynieść Ci wiele korzyści, m.in.:

  • umożliwi dotarcie do szerokiego grona odbiorców,
  • pozwoli na różnicowanie formatów kampanii reklamowych, co zwiększy szansę na przyciągnięcie nowych Klientów,
  • zwiększy rozpoznawalność marki poprzez budowanie zaangażowania u stałych Klientów,
  • pozwoli na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy jako poważnego partnera i eksperta w branży,
  • da sposobność szybkiej komunikacji i odpowiedzi na potrzeby Użytkowników,
  • umożliwi zbudowanie wizerunku pracowników lub właściciela firmy jako branżowych ekspertów, których warto zapraszać do wypowiedzi w mediach. Zwiększy to zupełnie za darmo zasięg Twoich działań marketingowych.

Nie wiesz, od czego zacząć? Nasza firma szkoleniowa chętnie Ci pomoże. Oferujemy kurs obsługi Klienta w mediach społecznościowych, budowania wizerunku eksperta na LinkedIn a także wiele innych szkoleń. Do Twojej dyspozycji jest też doradca biznesowy i ekspert od marketingu. Co ważne, pomożemy Ci pozyskać nawet do 100% dotacji na usługi.

 

Budowanie zaangażowania obecnych Klientów

 

Mówi się, że najlepsi Klienci to ci zaangażowani. To oni zapisują się do newslettera, śledzą nowości i polecają swój ulubiony produkt znajomym. Nic tak nie pomaga w kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy i budowaniu świadomości marki, jak marketing szeptany. Jak obudzić zaangażowanie i sprawić, aby internauci utożsamiali się z Twoją marką? Doradcy biznesowi są zgodni, posiadanie profilu w mediach społecznościowych, to świetne narzędzie promocji.

Badania pokazują, że ponad 50% Klientów szuka informacji o przedsiębiorstwie w social mediach. Jednak uważaj, nie interesują ich suche fakty o wynikach sprzedaży, czy zdobytych nagrodach. Dlatego strategię działań marketingowych musisz dobrze przemyśleć. Jeśli na Twoim profilu pojawią się zróżnicowane tematycznie treści, które obserwatorzy fanpage’a będą chętnie komentować i udostępniać na własnej tablicy, wówczas zwiększysz swoje szanse dotarcia do jeszcze szerszego grona odbiorców.

 

Kampanie reklamowe – przyciągnij nowych Klientów

 

Dzięki obecności w mediach społecznościowych możesz różnicować działania marketingowe, docierać do różnych grup i przyciągnąć nowych Klientów. Portale, m.in.: Facebook, LinkedIn, Instagram czy Twitter, umożliwiają prezentowanie oferty firmy na wiele sposobów. Możesz wykorzystać formaty, takie jak:

  • wiadomości tekstowe,
  • zdjęcia i filmy,
  • materiały błyskawiczne,
  • reklamy karuzelowe,
  • kolekcje.

Nasz doradca biznesowy pomoże Ci opracować odpowiednią strategię. Pamiętaj, jeśli chcesz, aby kampania reklamowa była skuteczna, musisz najpierw ściśle określić grupę docelową. Koniecznie zadbaj też o spójność kreacji – liczy się jasny i czytelny przekaz.

budowanie-wizerunku-marki

 

Kreowanie wizerunku i wiarygodności firmy

 

Najczęstszym błędem wielu przedsiębiorców prowadzących firmowy profil w mediach społecznościowych jest niepoprawna intensywność publikowania newsów. Niektórzy robią to za rzadko, np. raz na kilka miesięcy, inni zaś za często – nawet kilka razy dziennie. Znajdź złoty środek, postaw na jakość, a nie na ilość. Najważniejsze jest świadome kreowanie wizerunku firmy i budowanie jej wiarygodności. Udostępniaj merytoryczne treści na swoim fanpage’u i odpowiadaj na wszystkie komentarze – nawet krytyczne. Wykreujesz się jako ekspert w danej dziedzinie i solidny partner biznesowy, któremu warto zaufać.

Nasza firma szkoleniowa oferuje warsztaty oraz konsultacje. Chętnie przygotujemy:

  • analizę wizerunku,
  • identyfikacje wizualną,
  • prezentację, jak prowadzić skuteczne działania w mediach społecznościowych,
  • kompletną strategię marketingową.

Świadczymy usługi konsultingowe, na które możesz uzyskać dofinansowanie ze środków unijnych.

 

Oferujemy szkolenie z pozyskiwania Klientów w mediach społecznościowych

 

W XXI wieku posiadanie firmowego profilu w social mediach jest koniecznością. To narzędzie, które daje wiele możliwości i pomaga w kreowaniu wizerunku firmy. Jak w pełni wykorzystać jego potencjał? Dowiesz się tego na szkoleniu z pozyskiwania Klienta w mediach społecznościowych. Zapisz się na kurs, poszerz swoją bazę Klientów, zbuduj więź i zwiększ rozpoznawalność swojej marki. Z naszą firmą szkoleniową na pewno Ci się to uda.