INFORMACJE:
TRENER:
Agata Machowiec
Trener, Ekspert ds. marketingu internetowego. Od 2014 r. związana z obszarem marketingu internetowego, social mediów, placemakingu, prowadzenia strategii omnichannel, eventów. Specjalistka w zakresie zarządzania zespołem menadżerów, grafików, video designerów i programistów, odpowiedzialna za kontakt z Klientem, tworzenie i czuwanie nad przebiegiem kampanii w mediach społecznościowych dla Klientów, ofertowanie, organizację eventów, zarządzanie projektami. Ekspert w dziedzinie prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Zarządzała projektami z kategorii ATL i BTL, przygotowywała sesje zdjęciowe, kampanie influencerskie. Realizowała projekty dla: Sfinks S.A., JLL, Baltona, Pizza Dominium, 77 Sushi, JLL, Venture Cafe, Bakoma, Q Hotels, Rondo1, Manufaktura, Natalia Lesz. Odniosła liczne branżowe sukcesy: wyprowadziła markę Pizza Dominium na pozycję w TOP5 w rankingu Sotrender, zwiększyła zaangażowanie na stronie fanowskiej Forum Gliwice o około 500% w ciągu 9 miesięcy, wdrożyła strategię omnichannel, zorganizowała pokaz mappingu 3D Union Investment na budynku Pasaż Lipiński w Warszawie.
- strategia komunikacji w mediach społecznościowych – planowanie, harmonogram, budżetowanie
- określenie celów komunikacyjnych marki
- analiza kanałów społecznościowych innych marek, dyskusja o trendach
- techniki marketingowe
- dobieranie narzędzi do zaplanowanych działań
- analiza zachowań konsumenckich oraz potrzeb Klientów
- określanie grup docelowych – użytkownicy serwisów społecznościowych – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
- utrzymanie zainteresowania grupy docelowej, budowanie zaangażowania
- tworzenie kampanii reklamowych, kampanie dwuetapowe
- zasięg kampanii reklamowych, sposoby zwiększenia zasięgu postów
- publikowanie i edytowanie postów
- metody pomiaru efektów, podstawy analityki i raportowania, narzędzia wspierające
- reagowanie na sytuacje kryzysowe