Pozyskiwanie Klienta w mediach społecznościowych

INFORMACJE:

Cena: wycena indywidualna
Czas: 16 h (2 dni)
Termin: brak dostępnych terminów

TRENER:

Agata Machowiec

Trener, Ekspert ds. marketingu internetowego. Od 2014 r. związana z obszarem marketingu internetowego, social mediów, placemakingu, prowadzenia strategii omnichannel, eventów. Specjalistka w zakresie zarządzania zespołem menadżerów, grafików, video designerów i programistów, odpowiedzialna za kontakt z Klientem, tworzenie i czuwanie nad przebiegiem kampanii w mediach społecznościowych dla Klientów, ofertowanie, organizację eventów, zarządzanie projektami. Ekspert w dziedzinie prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Zarządzała projektami z kategorii ATL i BTL, przygotowywała sesje zdjęciowe, kampanie influencerskie. Realizowała projekty dla: Sfinks S.A., JLL, Baltona, Pizza Dominium, 77 Sushi, JLL, Venture Cafe, Bakoma, Q Hotels, Rondo1, Manufaktura, Natalia Lesz. Odniosła liczne branżowe sukcesy: wyprowadziła markę Pizza Dominium na pozycję w TOP5 w rankingu Sotrender, zwiększyła zaangażowanie na stronie fanowskiej Forum Gliwice o około 500% w ciągu 9 miesięcy, wdrożyła strategię omnichannel, zorganizowała pokaz mappingu 3D Union Investment na budynku Pasaż Lipiński w Warszawie.



  • strategia komunikacji w mediach społecznościowych – planowanie, harmonogram, budżetowanie
  • określenie celów komunikacyjnych marki
  • analiza kanałów społecznościowych innych marek, dyskusja o trendach
  • techniki marketingowe
  • dobieranie narzędzi do zaplanowanych działań
  • analiza zachowań konsumenckich oraz potrzeb Klientów
  • określanie grup docelowych – użytkownicy serwisów społecznościowych – klasyfikacja według typów serwisów i modeli użytkowania
  • utrzymanie zainteresowania grupy docelowej, budowanie zaangażowania
  • tworzenie kampanii reklamowych, kampanie dwuetapowe
  • zasięg kampanii reklamowych, sposoby zwiększenia zasięgu postów
  • publikowanie i edytowanie postów
  • metody pomiaru efektów, podstawy analityki i raportowania, narzędzia wspierające
  • reagowanie na sytuacje kryzysowe

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń +48 796 861 561 lub wypełnij formularz – oddzwonimy.