INFORMACJE:
TRENER:
dr Ben Sassi
Trener, Ekspert ds. komunikacji i sprzedaży. Adiunkt w Katedrze Teorii, Filozofii i Historii Prawa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu określania celów zespołowych, komunikacji: komunikacja interpersonalna, w zespole, z Klientem. Od ponad 10 lat pracuje w branży komunikacji i public relations. Opracował i wdrożył cykl szkoleń dla Sprzedawców i Opiekunów Klienta, wspierający efektywność działania w sytuacji zmian organizacyjnych, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań handlowych. Projektował i prowadził szkolenia, których celem była poprawa jakości procesu komunikacji z Klientem oraz wewnątrz przedsiębiorstwa. By jak najlepiej wspierać Klientów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, tworzy własne narzędzia i techniki, a także korzysta z wielu psychologicznych nurtów i podejść, m.in. porozumienia bez przemocy, neurolingwistycznego programowania, modeli opracowanych przez Friedemanna Schulza von Thuna oraz teorii osobowości Carla Gustava Junga.
- klasyczne i współczesne ujęcie procesu negocjacji
- cechy sytuacji negocjacyjnej
- techniki negocjacyjne
- style negocjowania
- sposoby przygotowania się do negocjacji
- zmienne negocjacyjne
- wyznaczanie progów i linii aspiracji
- gromadzenie informacji na temat drugiej strony
- proces argumentowania
- zarządzanie emocjami
- identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
- ocena stanowiska rozmówcy i przygotowanie strategii działania
- prawa perswazji i ich zastosowanie w procesie negocjacji
- techniki manipulacyjne
- przekonania, pętle ograniczające oraz wspierające
- metody przełamywania impasu
- kluczowe umiejętności negocjacyjne