INFORMACJE:
TRENER:
Agata Machowiec
Trener, Ekspert ds. marketingu internetowego. Od 2014 r. związana z obszarem marketingu internetowego, social mediów, placemakingu, prowadzenia strategii omnichannel, eventów. Specjalistka w zakresie zarządzania zespołem menadżerów, grafików, video designerów i programistów, odpowiedzialna za kontakt z Klientem, tworzenie i czuwanie nad przebiegiem kampanii w mediach społecznościowych dla Klientów, ofertowanie, organizację eventów, zarządzanie projektami. Ekspert w dziedzinie prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Zarządzała projektami z kategorii ATL i BTL, przygotowywała sesje zdjęciowe, kampanie influencerskie. Realizowała projekty dla: Sfinks S.A., JLL, Baltona, Pizza Dominium, 77 Sushi, JLL, Venture Cafe, Bakoma, Q Hotels, Rondo1, Manufaktura, Natalia Lesz. Odniosła liczne branżowe sukcesy: wyprowadziła markę Pizza Dominium na pozycję w TOP5 w rankingu Sotrender, zwiększyła zaangażowanie na stronie fanowskiej Forum Gliwice o około 500% w ciągu 9 miesięcy, wdrożyła strategię omnichannel, zorganizowała pokaz mappingu 3D Union Investment na budynku Pasaż Lipiński w Warszawie.
- zasady społecznej odpowiedzialności biznesu
- zasady kształtowania wizerunku
- podstawy marketingu i zasady kształtowania relacji z otoczeniem
- tworzenie materiałów marketingowych
- zasady tworzenia strategii wizerunkowej
- określanie grup docelowych formułowanych komunikatów
- dopasowanie działań wizerunkowych do specyfiki działalności organizacji z dbałością ich spójność
- nowoczesne kanały komunikacji
- dobieranie kanałów komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych