INFORMACJE:
TRENER:
Martyna Cichowicz
Trener sprzedaży i biznesu, coach kariery. Jest handlowcem z 14-letnim doświadczeniem głównie w branżach: medycznej, farmaceutycznej, odnawialnych źródeł energii, finansowej i edukacyjnej. Przez lata pracowała nad relacjami z Klientami. Od ponad 4 lat uczy tego innych, prowadząc szkolenia dla handlowców, menadżerów i otwarte szkolenia rozwojowe. Pracuje zarówno z przedsiębiorstwami, jak i osobami indywidualnymi, szkoli liderów oraz handlowców, głównie działów Call Center, Retail oraz Door To Door. Opracowała programy szkoleniowe: Intensywny Trening Sprzedaży, Zaawansowane Techniki Sprzedaży, Sprzedaż Telefoniczna, Zaciekaw, zaintryguj Klienta przez telefon, Zarządzanie stresem, Zarządzanie sobą w czasie, Efektywność osobista, Mindfulness w pracy i biznesie, Zarządzanie coachingowe, Motywacja i automotywacja w pracy handlowca, Efektywna komunikacja Obsługa pacjenta, Praca ze stresem w branży medycznej, Rozmowy z trudnymi pacjentami i ich rodzinami. W trakcie warsztatów stosuje metodę Action Learning oraz wykorzystuje Extended DISC® - międzynarodowe narzędzie diagnostyczne, które bada style ludzkich zachowań, pomaga ulepszyć relacje i komunikację oraz odkryć mocne strony i talenty.
- czynniki wpływające na zaangażowanie
- reguła zaangażowania i konsekwencji
- koncepcja modyfikacji zachowań/uczenia się
- czynniki wpływające na sukces w organizacji
- ocena potencjału pracowników
- delegowanie zadań zgodnie z kompetencjami pracowników
- inspirowanie odpowiednim komunikatem werbalnym
- metody i narzędzia budowania zaangażowania
- teorie motywacji, metody finansowego i pozafinansowego motywowania do osiągania lepszych wyników
- powiązanie motywowania z innymi obszarami – ocenianiem, wynagradzaniem, rozwojem
- pobudzanie pracowników do działania poprzez dawanie przykładów
- potwierdzanie wartości menadżera w działaniu
- wiarygodność w oczach współpracowników
- sprawne i skuteczne tworzenie rozwiązań podnoszących zaangażowanie pracowników