INFORMACJE:
TRENER:
dr Ben Sassi
Trener, Ekspert ds. komunikacji i sprzedaży. Adiunkt w Katedrze Teorii, Filozofii i Historii Prawa na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Trener z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu określania celów zespołowych, komunikacji: komunikacja interpersonalna, w zespole, z Klientem. Od ponad 10 lat pracuje w branży komunikacji i public relations. Opracował i wdrożył cykl szkoleń dla Sprzedawców i Opiekunów Klienta, wspierający efektywność działania w sytuacji zmian organizacyjnych, współpracy z zespołem i prowadzenia efektywnych spotkań handlowych. Projektował i prowadził szkolenia, których celem była poprawa jakości procesu komunikacji z Klientem oraz wewnątrz przedsiębiorstwa. By jak najlepiej wspierać Klientów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, tworzy własne narzędzia i techniki, a także korzysta z wielu psychologicznych nurtów i podejść, m.in. porozumienia bez przemocy, neurolingwistycznego programowania, modeli opracowanych przez Friedemanna Schulza von Thuna oraz teorii osobowości Carla Gustava Junga.
- zasady efektywnej komunikacji
- aktywne słuchanie i zadawanie pytań
- różne sposoby przekazywania informacji
- znaczenie komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji
- zasady wypowiadania się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny
- metody przekazywania informacji jasno, klarownie i zrozumiale, panowania nad emocjami
- potrzeby komunikowane przez rozmówcę, empatia, prezentowanie postawę otwartości
- metody swobodnego, łatwego komunikowania się ustnie i pisemnie (maile, komunikatory, komunikaty pisane)
- sens wypowiedzi rozmówcy, analiza, podsumowanie i parafraza wypowiedzi rozmówcy
- sztuka efektywnej komunikacji a profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy
- etyczne postępowanie
- odpowiedzialność za przekazywane informacje i ich odbiór