Relacje z Klientami

Osiąganie najwyższych wyników przez przedsiębiorstwo wymaga pobudzania pracowników do ponadprzeciętnej aktywności, stosowania inspirującego apelu do pracowników oraz oddziaływania na nich, pobudzania ich motywacji wewnętrznej. Zadaniem Lidera jest kreowanie perspektywicznego i prorozwojowego obrazu organizacji, wskazywanie trendów, wzbudzenie w pracownikach potrzeby podążania w kierunku określonym przez organizację.

 

Weź udział w szkoleniach BPWS ACADEMY i dowiedz się, jak:

  • odczytywać oczekiwania Klientów
  • indywidualizować ofertę i sposób kontaktu z Klientami
  • radzić sobie z obiekcjami Klientów, przełamywać ich niechęć
  • tworzyć kampanie reklamowe w mediach społecznościowych

Chcesz wziąć udział w szkoleniu?

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń +48 796 861 561 lub wypełnij formularz – oddzwonimy.