Warunkiem sukcesu każdej organizacji jest efektywność jej działania, czyli wydajność i produktywność, osiąganie najwyższych wyników, przy racjonalnym gospodarowaniu zasobami.
Wykorzystanie potencjału organizacji wymaga analizy jej otoczenia oraz wnętrza, a następnie opracowania strategii, wybrania celów i nadania im priorytetów. Istotne jest określenie procesów, ustalenie kompetencji, zadań i odpowiedzialności, wyznaczenie standardów jakości. Przyjęte rozwiązania należy monitorować po to, aby wprowadzać niezbędne ulepszenia i zmiany, usprawniające funkcjonowanie organizacji.
Niezależnie od zajmowanego stanowiska, czy pełnionej roli, powinieneś doskonalić kompetencje, dzięki którym podniesiesz efektywność działania Twojej organizacji.
Weź udział w szkoleniach BPWS ACADEMY i dowiedz się, jak:
- przygotować analizę strategiczną
- określać cele i priorytety
- zarządzać procesami
- dbać o jakość
- przygotować się na zmianę, w tym nowe wyzwania rynku pracy