Budowanie marki w Internecie: Facebook | Instagram

INFORMACJE:

Cena: wycena indywidualna
Czas: 16 h (2 dni)
Termin: do ustalenia

TRENER:

Karolina Dziwak-Filosek

Trener, Specjalista ds. social mediów. Ukończyła studia magisterskie z zakresu kulturoznawstwa i komunikacji kulturowej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie branżowe. Współpracuje z agencjami PR oraz Klientami indywidualnymi. Pomaga w budowaniu marki. Prowadzi działania wpływające na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych. Kompleksowo zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych w social mediach – od strategii, przez budżetowanie, koordynację, wdrożenie, optymalizację, aż po rozliczenia i monitorowanie wyników kampanii. Prowadzi szkolenia i prelekcje dotyczące skutecznej komunikacji w SoMe, kampanii reklamowych, a także influencer marketingu. Przeszkoliła setki osób odpowiedzialnych za komunikację w social media - m.in. w branżach: spożywczej, handlowej, prawniczej, ubezpieczeniowej, leasingowej, farmaceutycznej, sportowej, kosmetycznej, przemysłu ciężkiego, transportu, wodociągów. Występuje na konferencjach poświęconych PR-owi oraz marketingowi internetowemu (m.in. PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, X Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach), jest gościem podcastów, autorką publikacji w czasopismach branżowych. Wykładała w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie, obecnie związana z Uniwersytetem Merito w Chorzowie.



  • media społecznościowe – aktualne trendy
  • DNA marki – cechy, atrybuty i wartości, które definiują i identyfikują markę
  • budowanie świadomości marki w Internecie, opracowanie strategii social media
  • modelowy Odbiorca, zasady nawiązywania relacji z Odbiorcami
  • wyszukiwanie grupy docelowej, grupy niestandardowe
  • pozyskiwanie Fanów / Obserwatorów i utrzymanie ich zaangażowania
  • segmentacja rynku, targetowanie i retargetowanie
  • plan działań wizerunkowych i sprzedażowych, działania bezpłatne i płatne
  • źródła pomysłów na posty, rodzaje postów
  • tworzenie angażujących tekstów, dobór hashtagów, grafik
  • cele reklamowe, strategia reklamowa
  • Ads Manager – struktura i funkcje narzędzia, interfejs konta reklamowego
  • konfiguracja kampanii reklamowej, dopasowanie formatów reklam
  • budżetowanie kampanii reklamowych
  • Facebook Pixel – pomiar i analiza skuteczności kampanii reklamowych, remarketing

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń +48 796 861 561 lub wypełnij formularz – oddzwonimy.