INFORMACJE:
TRENER:
Karolina Dziwak-Filosek
Trener, Specjalista ds. social mediów. Ukończyła studia magisterskie z zakresu kulturoznawstwa i komunikacji kulturowej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie branżowe. Współpracuje z agencjami PR oraz Klientami indywidualnymi. Pomaga w budowaniu marki. Prowadzi działania wpływające na obecność i prestiż obsługiwanych marek w mediach społecznościowych. Kompleksowo zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych w social mediach – od strategii, przez budżetowanie, koordynację, wdrożenie, optymalizację, aż po rozliczenia i monitorowanie wyników kampanii. Prowadzi szkolenia i prelekcje dotyczące skutecznej komunikacji w SoMe, kampanii reklamowych, a także influencer marketingu. Przeszkoliła setki osób odpowiedzialnych za komunikację w social media - m.in. w branżach: spożywczej, handlowej, prawniczej, ubezpieczeniowej, leasingowej, farmaceutycznej, sportowej, kosmetycznej, przemysłu ciężkiego, transportu, wodociągów. Występuje na konferencjach poświęconych PR-owi oraz marketingowi internetowemu (m.in. PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, X Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach), jest gościem podcastów, autorką publikacji w czasopismach branżowych. Wykładała w Wyższej Szkole Bankowej w Chorzowie, obecnie związana z Uniwersytetem Merito w Chorzowie.
- media społecznościowe – aktualne trendy
- DNA marki – cechy, atrybuty i wartości, które definiują i identyfikują markę
- budowanie świadomości marki w Internecie, opracowanie strategii social media
- modelowy Odbiorca, zasady nawiązywania relacji z Odbiorcami
- wyszukiwanie grupy docelowej, grupy niestandardowe
- pozyskiwanie Fanów / Obserwatorów i utrzymanie ich zaangażowania
- segmentacja rynku, targetowanie i retargetowanie
- plan działań wizerunkowych i sprzedażowych, działania bezpłatne i płatne
- źródła pomysłów na posty, rodzaje postów
- tworzenie angażujących tekstów, dobór hashtagów, grafik
- cele reklamowe, strategia reklamowa
- Ads Manager – struktura i funkcje narzędzia, interfejs konta reklamowego
- konfiguracja kampanii reklamowej, dopasowanie formatów reklam
- budżetowanie kampanii reklamowych
- Facebook Pixel – pomiar i analiza skuteczności kampanii reklamowych, remarketing